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선발일정

2022-1학기 서류 제출자 발표 (5월6일 신청자 대상)

작성 :
생활관(행정팀) (2022-05-09)
읽음 :
2,958
무악학사
첨부파일

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                                              2022-1학기 서류 제출자 발표

<무악학사 506일 추가 신청자 대상>

 

 

1차에 선발된 학생(간호대학, 치과대학, 외국인 제외)은 아래 필수 서류를 기간 내에 제출하시기 바랍니다.

 

1. 서 류 제 출

. 제출 기간 : 2022.05.09() 13:00 ~ 05.10() 23:00

. 제출 방법 : 홈페이지마이페이지 입사신청내역 서류 업로드(파일첨부)

. 제출 서류{PDF파일 업로드_첨부는 3개까지 가능하니 3개 이상일 경우 하나의 파일로 묶어 업로드 / : 주민등록등본, 가족관계증명서, 기타(묶음)}

1) 국내거주자로 부모와 학생이 같은 거주지에 있는 경우 : 주민등록등본, 가족관계증명서 각1

2) , , 학생의 주민등록 거주지가 다를 경우

: , , 학생의 주민등록등본 각 1부 및 가족관계증명서 1

3) 학생이 편부모(부 또는 모 사망, 이혼 등) 가정일 경우

: 함께 거주하는 부()와 학생의 주민등록등본 및 가족관계증명서(부 또는 모 명의로 발급) 1

4) 해외거주자

: 본인과 가족의 재외국민등록부등본 1부 및 가족관계증명서

국내 외교통상부에서 발급 가능 / 연락처 02-2100-2114

5) 부모가 해외에 있고 학생이 국내거주중일 경우

: 부모의 재외국민등록부등본과 학생의 주민등록등본 각 1부 및 가족관계증명서 1

. 제출 서류 주의사항(아래 주의 사항을 지키지 않을 경우 서류 미비로 탈락 될 수 있음)

1) 전 구성원의 성명과 구성원의 세대주와의 관계 기재 필수(이름을 * 표시 하지 말 것)

2) 주민등록번호 생년월일을 제외한 뒷자리는 *표시로 발급받거나 흑색으로 지운 후 제출

3) 제출서류 유효기간 : 2022.04.09() 이후 발급분

4) 주의사항 미준수, 서류미비, 허위서류 또는 기재사항에 허위사실 확인 시 입사신청에서 제외함. 5) 제출 서류 오류시 별도 연락은 하지 않음.

 

2. 최종 합격자 발표 : 2022.05.13() 09:00

 

3. 기숙사 납부 : 2022.05.13() 09:00 ~ 23:00

 

4. 신촌캠퍼스 생활관 문의:

. 전 화 : 02)2123-8419, 3616

. 이메일 : muakdorm@yonsei.ac.kr

상기 일정은 학교 상황에 따라 변경될 수 있음.

 

2022. 05. 09

                                                                         연세대학교 생활관 

 

 

 

 

 

                           2022-1st Semester Dormitory First Round Result

 

Those who are selected in the first round,

please submit the required documents below within the period.

(Except for College of Dentistry, College of Nursing & Foreigner)

 

1. Required documents

A. Upload period : 2022.05.09(Mon) 13:00 ~ 05.10(Tue) 23:00

B. How to upload : Housing Office website My Page Application Attach files

C. Required documents {upload PDF file *You can attach up to 3 attachments, so if there are more than 3, upload them together as one file (ex: Resident Registration Certificate, Family Relationship Certificate, etc)}

1) If the parent and student reside in the same residence as a domestic resident

: A copy of Resident Registration Certificate & a copy of Family Relationship Certificate

2) If the residence of the father, mother, and student is different

: A copy of Resident Registration Certificate of the father, mother, and student each & a copy of Family Relationship Certificate

3) If the student is from a single parent (father or mother death, divorce, etc.)

: A copy of Resident Registration Certificate of the parent living together, and student each & a copy of Family Relationship Certificate (issued in the name of the father or mother)

4) Overseas residents

: A certified copy of the Overseas Korean Register of the student and student’s family & a copy of Family Relationship Certificate

Issued by the Ministry of Foreign Affairs and Trade in Korea (02-2100-2114)

5) If the parent is abroad and the student is residing in Korea

: A copy of the parent’s Overseas Korean Register & a copy of the student’s Resident Registration Certificate & a copy of Family Relationship Certificate

D. Precautions (Failure to observe the following precautions may result in disqualification due to insufficient documents)

1) The names of all family members and their relationship to the head of the household are required (Do not put * on names)

2) The last digits of the resident registration number, except for the date of birth, are issued with a * or erased in black before submitting.

3) Validity of submitted documents : issued after April 9th (Sat), 2022

4) Excluded from application for dormitory when verifying false information, lack of documents, fake documents, etc.

5) In case of errors in submitted documents, no separate contact will be made.

 

2. Final Round Result : 2022.05.13(Fri) 09:00

 

3. Payment : 2022.05.13(Fri) 09:00 ~ 23:00

 

4. Inquiry : 02)2123-8419, 3616 / muakdorm@yonsei.ac.kr

The schedules mentioned above might be changed.

 

2022. 05. 09

                                                             Housing Office 

 

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